Service Desk Employee MRDM
Als Client Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, zoals artsen, kwaliteitsmedewerkers en researchverpleegkundigen van de verschillende ziekenhuizen of ketens. Het klantcontact is overwegend telefonisch, maar ook schriftelijk.
Je fungeert als de ogen en oren van het bedrijf en hebt hierdoor een sterke signalerende functie.
De werkzaamheden omvatten onder andere het beheren van het usermanagement, het oplossen van account gerelateerde vragen en het opmaken, versturen en administreren van overeenkomsten. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening van de afdeling en zet je binnengekomen meldingen door naar de juiste personen, zowel in- als extern.
Contact met batchleveranciers zou een speciaal aandachtsgebied kunnen zijn; een technische achtergrond is daarbij een pré.
Verantwoordelijkheden:
- Je beantwoordt vragen van onze klanten per telefoon, e-mail of via ons Service Desk systeem.
- Je helpt onze klanten door het jaar heen met het aanleveren van data en geeft nieuwe klanten een vliegende start.
- Je draagt bij aan de support knowledge base.
- Op basis van feedback van klanten doe je verbetervoorstellen voor onze producten en werkprocessen.
Jouw profiel
- HBO werk- en denkniveau
- Affiniteit met de zorg- en ICT-sector
- Communicatief vaardig, vloeiend in Nederlands en een goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Klantgericht en oplossingsgericht met een pragmatische can-do mentaliteit.
- Je werkt secuur en zelfstandig, bent geduldig
Aanbod
- Een uitdagende functie, waarin je veel vrijheid krijgt om de functie in te vullen en impact kan maken
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden en een goede werksfeer in een jong, internationaal en enthousiast team
- De mogelijkheid om een waardevolle bijdrage te leveren aan het optimaliseren van de gezondheidszorg in Nederland
- Mogelijkheid tot deeltijdfunctie.