Service Desk Employee MRDM

Als Client Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, zoals artsen, kwaliteitsmedewerkers en researchverpleegkundigen van de verschillende ziekenhuizen of ketens. Het klantcontact is overwegend telefonisch, maar ook schriftelijk.

Je fungeert als de ogen en oren van het bedrijf en hebt hierdoor een sterke signalerende functie.

De werkzaamheden omvatten onder andere het beheren van het usermanagement, het oplossen van account gerelateerde vragen en het opmaken, versturen en administreren van overeenkomsten. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening van de afdeling en zet je binnengekomen meldingen door naar de juiste personen, zowel in- als extern.

Contact met batchleveranciers zou een speciaal aandachtsgebied kunnen zijn; een technische achtergrond is daarbij een pré.

Verantwoordelijkheden:

  • Je beantwoordt vragen van onze klanten per telefoon, e-mail of via ons Service Desk systeem.
  • Je helpt onze klanten door het jaar heen met het aanleveren van data en geeft nieuwe klanten een vliegende start.
  • Je draagt bij aan de support knowledge base.
  • Op basis van feedback van klanten doe je verbetervoorstellen voor onze producten en werkprocessen.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met de zorg- en ICT-sector
  • Communicatief vaardig, vloeiend in Nederlands en een goede beheersing van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Klantgericht en oplossingsgericht met een pragmatische can-do mentaliteit.
  • Je werkt secuur en zelfstandig, bent geduldig

Aanbod

  • Een uitdagende functie, waarin je veel vrijheid krijgt om de functie in te vullen en impact kan maken
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden en een goede werksfeer in een jong, internationaal en enthousiast team
  • De mogelijkheid om een waardevolle bijdrage te leveren aan het optimaliseren van de gezondheidszorg in Nederland
  • Mogelijkheid tot deeltijdfunctie.

 

Solliciteer

    Solliciteren

    Vul het onderstaande formulier in en vertel in je motivatiebrief wie jij bent en waar jij goed in bent. Je ontvangt dan meteen een ontvangstbevestiging. Vervolgens nemen wij je sollicitatie zorgvuldig door en laten wij je binnen veertien werkdagen weten of je wordt uitnodigd voor een persoonlijk gesprek.

    Werken bij MRDM

    MRDM bewerkt medische data van zorgaanbieders en patiënten. MRDM zorgt er met verschillende producten en diensten voor dat alle betrokkenen in de zorg over de juiste informatie beschikken om beslissingen te kunnen maken over de zorgverlening. We streven hierbij naar zinnige zorg: patiënten blijven zo gezond mogelijk, maar wanneer zorg toch nodig is, voegt de zorg maximale waarde toe. De juiste zorg voor de juiste patiënt op de juiste tijd.

    Wat bieden wij?

    • We staan open voor jouw ideeën en initiatieven en leren graag van jou.
    • We moedigen je aan om jezelf continue te blijven ontwikkelen.
    • We vinden het belangrijk dat je lekker in je vel zit en daarom hebben we oog voor een goede balans tussen werk en privé.
    • Een platte organisatie met korte lijnen.
    • We gebruiken State of the art technology.
    • We werken iedere dag aan maatschappelijk relevante projecten om de zorg te verbeteren.
    • Naast hard werken vinden we ontspanning ook erg belangrijk!

    Over MRDM

    MRDM verwerkt gegevens voor zorginstellingen zodat de informatie gebruikt kan worden om de kwaliteit van zorg inzichtelijk te maken. Partners als Value2Health en Prismant zetten de verwerkte gegevens verder om in bijvoorbeeld benchmarkrapportages. Gezamenlijk dragen we zo bij aan betere gezondheidszorg.

    Interesse?

    We kijken uit naar je cv en motivatie. Deze kun je sturen naar werken@mrdm.nl of gebruik het onderstaande formulier.

    Solliciteer